دانلود Enforcer Police Crime Action – بازی پلیسی

تبلیغات
دانلود Enforcer Police Crime Action – بازی پلیسی

Enforcer Police Crime Action عنوان بازی مهیجی در سبک شبیه ساز نیروی پلیس و تا حدودی جهان آزاد بوده که توسط Excalibur Publishing در 2014 ساخته شده است. Mountain Valley دهکده کوچکی در آمریکاست که دلالان و قاچاقچیان موادر مخدر، این مکان را به یکی از خطرناک ترین و ناامن ترین شهر ها تبدیل کرده اند و اکثریت مردم به اداره پلیس در این مورد شکایت کرده اند.

دانلود Enforcer Police Crime Action - بازی پلیسی

هدایت گروهی از نیرو های پلیس را در بازی Enforcer Police Crime Action را بر عهده بگیرید و به این جرایم رسیدگی کنید تا آسایش در منطقه حاکم باشد و افراد جنایتکار به سزای اعمالشان برسند. اما این کار تنها بخشی از وظایفتان را در این بازی پلیسی شامل می شود. برخی از مردم در نقاط مختلف شهر با شما تماس می گیرند تا به مشکلشان رسیدگی کنید. این وظیفه تان بوده تا در کم ترین مدت زمان ممکن به صحنه جرم بروید و همه چیز را مورد بررسی قرار دهید.

 

با رسیدگی به چنین مشکلاتی و رفع آن ها، درجه تان را به عنوان یک نیروی پلیس موفق افزایش دهید و اعتبارتان را در منطقه بالا ببرید. مهم ترین نکته ای که در تمامی ماموریت ها و مراحل Enforcer Police Crime Action باید به آن توجه داشته باشید، صدمه نرسیدن به مردم عادی و بیگناه می باشد. هر زمانی که با اسلحه یا سایر تجهیزات نظامی در حال مبارزه هستید، مراقب ساکنان باشید تا هیچ آسیبی به آن ها وارد نشود. در غیر این صورت مسئولیتشان با گروه شما خواهد بود و باید در دادگاه پاسخگو باشید! چندین مدل از ماشین های پلیس به مرور زمان در اختیارتان قرار داده خواهد شد. از این ماشین ها برای پیمودن مسافت های دور یا تعقیب و گریز خلافکاران استفاده کنید. گرافیک سه بعدی و بسیار مناسبی در بازی Enforcer Police Crime Action وجود داشته و گیم پلی آن در سطح متوسط است.

حجم فایل : 699.83 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای قشنگ+ دانلود بازی شبیه ساز رانندگی در شهر برای کامپیوتر با حجم کم+ دانلود بازی شبیه ساز رانندگی اتوبوس+ دانلود بازی شبیه ساز اتوبوس برای کامپیوتر با حجم کم+ دانلود بازی دخترانه شبیح سازی اندروید+ دانلود بازی جدید رانندگی اتوبوس جدید برای اندروید+ دانلود بازی تاکسی رانی در شهر برای کامپیوتر با حجم کم+ دانلود بازی اکشن 2014+ دانلود بازی x box برای اندروید تفنگی رایگان دانلود+ بازی شبیه کامپیوتر+ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 9 / 9 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: